Alkohol
Jarka
Dobrý den, jsem alkoholička a chtěla bych se začít léčit. V součastné době nepiji, ale neustále se mi chuť na alkohol vrací. Chtěla bych vás moc poprosit, jestli by jste mi mohli poradit, jak,kde a u koho bych se měla začít léčit. Četla jsem vaše stránky a sezeních, které se konají každý den, ale nevím na jaký z nich mám chodit nebo zda by bylo lepší zajít k psychologovi a ke kterému. Děkuji Jarka

Odpověděl: Bára Orlíková
Pokud máte zájem o léčbu, tak Vám samozřejmě můžeme najít vhodné kontakty, ale bohužel nevím, odkud jste - když mi napíšete, v jakém regionu kontakty potřebujete, tak bych vám mohla poslat konkrétní odkazy. Obecně bych ve Vašem případě volila ambulantní formu péče - například kontakt s AT ambulancí v místě bydliště, doléčovací skupinu nebo skupinu Anonymní alkoholici (to jsou ta asi sezení, která probíhají každý den, která myslíte). Psycholog je také varianta, ale měl by to být někdo, kdo se zabývá problematikou závislostí. Napište, odkud jste a něco vymyslíme. Zatím přeji hodně štěstí.