xtc
ifco
dobry den, chcel by som sa opytat, ci existuje nejaky napoj, alebo nieco ine, co po uziti XTC precisti organizmus, a tym padom sa na mocovych testoch nic po XTC nenajde... Da sa take nieco kupit u nas w SVK/Cechach?? Wiem ze take priprawky existuju, len rad by som wedel ci aj u nas... Wiete mi poradit?? Alebo ako inac by som wedel za niekolko hodin precistit swoj organizmus, aby mi nic nenasli?? Dakujem dopredu...

Odpověděl: Bára Orlíková
Obávám se, že neexistuje žádný zázračný způsob, jak to urychlit - existují přípravky, které slibují rychlou negativizaci testů, ale podle toho, co jsem měla příležitost vidět - jsou to obvykle přírodní látky a pochybuji, že jejich efektivita je zaštítěna nějakým výzkumem. V ČR jsem se s těmito přípravky nesetkala, informace o nich jsem našla pouze na zahraničních stránkách jako je např. http://beating-drug-tests.drug--test-detox.com. Možná, že když si koupíte v lékárně nebo bylinářství čaje na pročištění organismu, vyjde to nastejno. Ale na nějaké extra rychlejší pročištění bych moc nespoléhala. Navíc - MDMA se dá detekovat z moči pouze několik dní po užití, takže ono to urychlení je takové trochu zbytečné. Hrozí Vám snad nějaký průšvih?