LSD V KRVI
HyPPiZ
Dobry den. Mam dotaz ohledne LSD. Jak dlouho se nachazi latka v krvi popr. v moci? Vznika tolerance u teto latky? Jestli ano tak za jakou dobu se vyviji? Dekuji.

Odpověděl: Pavel Kubů
LSD ucinkuje v radove nizsich davkach nez ostatni drogy. V podstate jeho poziti nelze analyzou zadnych telnich tekutin (krev, moc, pot) prokazat ani behem probihajici intoxikace. Extremne nizke davky, ktere vedou k pozadovanemu ucinku, v kombinaci s velmi specifickym a efektivnim ucinkem na centralni nervovou soustavu, jsou duvodem toho, ze tolerance k ucinku LSD nevznika i pri velmi caste konzumaci. U nekterych jedincu pak opakovane uziti tohoto halucinogenu muze vest naopak k vetsi citlivosti k jeho ucinku - halucinogenni ucinek nastupuje jiz pri nizsich davkach nez pri drivejsich intoxikacich. Coz ovsem spise znamena, ze se jedna o prusvih, nez ze by to byla vyhoda - prozitek intoxikace tak muze byt prozivan velmi silne a nezridka negativne. Doporucuji precist si texty o LSD pod rubrikou Halucinogeny na teto strance.