nebezpecna davka?
pete
Zajímalo by mě můj otčín bere protihiaden 25 a stále vyhrožuje že se jím otráví. Zajímala by mě pravděpodobnost popřípadě množství tablet které už by přeci jen mohly ublížit. Ovbčas to zapíjí tou hnusnou lacinou vodkou. K léčbě jsem ho nedotáhl bohužel nevím kde tabletám přichází vím jen že to nosí z hospody.

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud by se otec rozhodl otrávit Prothiadenem, tak může být celkem úspěšný. Jeho toxicita při předávkování je celekem obstojná. Dolní hranice smrtelné dávky by se pohybovala někde kolem 40 tablet. Takže kdyby se otec choval podivně, tak asi zavolejte záchranku. Příznaky intoxikace jsou: - halucinace, agitovanost, zmatenost a pak útlum - intoxikovaný bývá zarudlý v obličeji, mívá suché sliznice, zvýšenou teplotu a rozšířené zornice - někdy svalové záškuby, mohou se objevit epileptické záchvaty Sledování není zakázené, jen je někdy neslušné. V tomto případě to ale myslím neplatí. P.s. Kdyby se vám zdálo, že to myslí otčím vážně, tak jej můžete nechat hospitalizovat klidně i ještě než sebevraždu spáchá. Pacient se sebevražednými myšlenkami, který plánuje jak to udělá patří do psychiatrické léčebny.