prosim o informaci
to je fuk
prosim po opravdu dukladnem zvažení a to několika let jsem došel k zjištění, názoru že nechci tu dále být. Chci ukončit tento nesmyslný pobyt na této planetě a jsem pevně rozhodnut i po několika dlouhých rozhovorech s psychiatri. Hledám lék drogu která způsobí bezkřečovité uspání na vždy. prosím o informaci kde jakou dávku a za kolik ji pořídit. Prosím potřebuji odbornou poradu neholdám to úpřežít ani se zbytečně kroutit ze skaženým žaludkem nedej bůh stát se pakještě závislákem. Jedno použití s jistotou.

Odpověděl: Jakub Minařík
Obávám se, že lék, nebo droga, která by byla naprosto spolehlivá a člověka zabila bez utrpení a rizika, že se to nepovede a skončí v blázinci nebo jako invalida, není, resp. není běžně dostupná. Rozhodně mě nenapadá nic pro self aplikaci co by se dalo použít a bylo bezpečnější než skok z mostu. Sprovodit sám sebe ze světa není technicky vzato zase tak jednoduché. Lidské tělo vydrží překvapivě mnoho. A taky si to člověk často na poslední chvíli rozmyslí. Což s sebou nese také spoustu komplikací. Nechci vám do toho mluvit, ale i deprese se dá léčit. Je to ale samozřejmě vaše volba. Kdybyste si to rozmyslel, stačí napsat. :-) A není to fuk. Alespoň myslím.