moja dilema
Dana
Ahoj, znova pisem. Ako som spominala uz x krat ja som to dievca co prestalo brat pervitin a ako som iste uz spominala som cista 8 mesiacou. Ako som sa rozhodla ze ked sa vratim na SR(co ja asi o 2 a pol mesiaca), chcela by som po malich ciastkach zacat brat efedrin. Koli tomu lebo uz som chora s toho ze sa znazim schudnut a kazdodenne uz par mesiacou cvicim 2 hodiny denne a schudla som iba 3kg za asi 2 mesiace. Dokonca som si nasadila tabletky na chudnutie ktore ani trochu nepomahaju. Kedze viem ako na mna posobil efedrin v casovom priebehu ked som brala pervitin. Ze posobil tak ze som nemala vdaka nemu chut do jedla, nebola som unavena a v podstate som rychlejsie stracala kalorie. Koli tomu chcem znova v malych ciastach zacat brat efedrin. Preto sa chcem spytat ze ako prebieha zavislost na efedrine? Potrebuje clovek po case zvysovat davky jeho uzivania? Mozu nastat nejake zdravotne komplikacie pripadnym zvisovanim davok? Ako casto by podla vas clovek mohol uzivat efedrin a v akych davkach bez toho aby si privodil zdravotne komplikacie? dakujem za odpoved.

Odpověděl: Jakub Minařík
Je to v podstatě stejné jako závislost na pervitinu se všemi důsledky. Jen se to vyvíjí pomaleji. A pokud jste brala pervitin, tak po efedrinu spolehlivě začnete brát znova. Na 100%. Nedá se to obejít. Neustojíte to. S tím hubnutím - víte někdo je štíhlý a někdo hubený a je v tom taky jakýsi konstituční vliv. Nedá se to moc obejít, jen trochu zmírnit. To cvičení působí sice pomalu, dosažené změny jsou ale dlouhodobé. Navíc kilo svalů je na objem menší, než kilo špeku. Takže když cvičíte a rostou vám svaly, tak i při zachování stejné hmotnosti máte lepší figuru. Nu, tak to uvažte. Efedrinu se vyhněte a zapomeňte na to, že existuje jiný recept na dlouhodobě štíhlou postavu než dřina. Po pervitinu a efedrinu sice svižně zhubnete, ale vypadáte jako smrt, míváte poďobanej obličej a voníte jako zkažené maso. Takže nic moc. A navíc, jakmile vysadíte, rychle zase ztloustnete. Tak to uvažte. Nu, kdyby byly nějaké dotazy, ptejte se.