Aja
muj kluk bral 5 let extazi a prilezitostne i kokain.dnes uz rok nebere,znovu si vsak dal a ma vytvorenou psychickou zavislost.jak z toho ven,yvladneme to sami? pripadam si jako hlidac

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, na extáze se vytváří právě jen psychická závislost a na kokainu především také ta, a to dost vysoká. Není tedy divu, že po tak dlouhé době braní pro něj není snadné se od drog úplně odpoutat. Aby jste si nemusela připadat jako hlídač - což stejně není efektivní - zkuste nechat iniciativu na něm. Jinak vás to úplně vyčerpá. Možná by bylo lepší, kdyby se Váš přítel spojil s nějakým odborníkem, například v AT poradně nebo v K-centru, se kterým by mohl mluvit o tom, proč je pro něj tak těžké zbavit se psychického návyku na drogy. Kdybyste potřebovala kontakt v místě Vašeho bydliště, dejte vědět.