denni stacionar
Je mi 19 let a mam problemy s pervitinem,chtela bych poprosit o vice informaci o dennim stacionari a jak je mozne se do nej prihlasit.Dekuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Informace o Denní stacionáři SANANIM (což je v podstatě jediná léčba tohoto typu v ČR a je to zařízení, které je v Praze - předpokládám, že myslíte toto konkrétní zařízení, pokud se ptáte na stacionář) včetně kontaktů na zařízení najdete na http://www.sananim.cz/fcilities.php?id=9. Tam také zjistíte informace o tom, jak se přihlásit - obecně myslím, že stačí zavolat a obejdnat se na konzultaci, případně přijít na motivační skupinu, která probíhá každé úterý a čtvrtek od 10.30 do 12 h (tam můžete i bez objednání). V obou případech budete mít možnost se dozvědět více o případné léčbě ve stacionáři (tříměsíční ambulantní denní program). Jestliže jste z jiného regionu než z Prahy a okolí, tak mi napište, odkud jste a já bych Vám zkusila vyhledat nějaké ambulantní programy ve Vaší oblasti. Zatím přeji hodně štěstí.