cincilak
Dobrý den. Chtěl bych se zeptat co takový lečebný program obnáší. V připadě zě bych se chtěl nechat lečit z pervitynu. Beru zhruba 7let. Ne vnitrožilně. Ale bohužel už delši dobu deně a to z hruba 0.5 až 1g .

Odpověděl: Bára Orlíková
Záleží na tom, do jakého typu léčebného programu byste měl zájem jít. Myslím, že by nebylo od věci zajít se poradit o vhodném typu léčby někam osobně, například do kontaktního centra. Pokud jste z Prahy, můžete zajít do K-centra SANANIM, Osadní 2, Praha 7, tel 283 872 186. Případně do Denního stacionáře SANANIM, Janovského 26, Praah 7, tel 220 803 130, kde každé úterý a čtvrtek probíhá od 10.30 do 12 h tzv. motivační skupina právě pro lidi, kteří mají zájem o léčbu a zatím úplně neví, jak na to. Ať už se zajdete poradit do K-centra nebo navštívíte motivační skupinu ve stacionáři, zjistíte informace, které potřebujete - co léčba obnáší a kam by bylo nejlépe do léčby jít. Navíc, ve stacionáři probíhá také ambulantní tříměsíční léčba, o které by Vám řekli všechny informace. Pokud nejste z Prahy, napište, odkud jste a já Vám zkusím najít vhodný kontakt ve Vašem regionu.