miminko
Dasty
Dobry den,na strankach extc.cz me odkazali na vasi poradnu,na MUDr.Minarika s mym dotazem: 6 let jsem brala pervitin, ted jsem otehotnela a prestala.Otec ditete ale vari a bere celkem dost. Dite chce, ja taky, ale mam sanci to vsechno v takovychto podminkach zvladnout? A muze byt dite nejak postizene? Prestala jsem brat uz v prvnim tydnu tehotenstvi. Dekuji za odpoved

Odpověděl: Jakub Minařík
Šance je vždy. Ale obávám se, že s otcem který vaří se budete muset rozloučit. Měl by o všem vědět váš gynekolog, měla byste vážit možnost léčby - speciální program pro matky s dětmi (i když jsou v břiše) je v TK Karlov, vstup je tam přes DS SANANIM, 220 803 130, Dr. Ilona Preslová nebo Veronia Motyčková. Kolegyně navíc nabízejí poměrně komplexní program péče a poradenství s konatakty na mnoho institucí po celé republice, ale hlavbě v Praze, neb tam DS sídlí. Doporučuju. Jinak dítě by mohlo být zdravé, ale poškození musí vyloučit lékař, který vás bude v těhotenství ošetřovat. Myslím, že větší práce bude zajistit dítěti přiměřené prostředí po porodu. Pokud ho s partnerem chcete, měli byste se dát do práce. A to pokud možno bez otálení. Zvažte, zda to zvládnete. Pokud to nebude fungovat, tak bych možná přemýšlel na vašem místě o přerušení. Protože může trpět dítě, vy a všichni okolo. Je to těžké rozhodnutí. P.s. Pokud byste o léčbu stáli s partnerem oba, tak existuje možnost, že by partnera přijala Tk Němčice - obě komunity patří naší organizaci - je pak větší možnost se vídat, ... Společná léčba prakticky neexistuje a taky většinou moc nefunguje.