LSD
Saimy
Poprve chci vyzkouset LSD na jedne akci,ale trochu se toho bojim.Myslite ze po jedinem uziti mohu mit trvalejsi nasledky?A na co vsechno se mam pripravit? :) A nevim, jestli si pak budu vedoma veci,co budu delat.. a za jak dlouho a jak dlouho tato droga pusobi? diky za odpoved a hezky den...

Odpověděl: Jakub Minařík
LSD nepatří mezi drogy pro zábavu. Klíčovými faktory při jeho užití jsou tzv. set a setting. Tj. vnitřní duševní stav a okolní podmínky. Pokud nejsou tyhle věci dobré, může se stát, že intoxikace bude ta největší hrůza, kterou jste prožila a nemusíte se z toho už nikdy vrátit k normálu. Vím co říkám. Takže: 1. Pokud akcí myslíte nějakou párty tak důrazně nedoporučuju. Rizika velmi výrazně převažují nad možnými benefity. 2. Pokud sezení s několika lidmi, které dobře znáte a ke kterým máte důvěru a když tam bude i zkušený průvodce, který vás intoxikací provede ať bude dobrá, nebo špatná - tak doporučuju to ještě pořádně uvážit - protože to nemusí být bez komplikací a navždycky to nejspíš změní váš život. 3. Myslím, že je rozumné se na užití LSD připravit. A podle toho jak se ptáte, tak myslím, že vám chybí ještě několik měsíců práce. Tedy - odložte to a nebo se na to vykašlete. Vzít LSD může být mnohem závažnější rozhodnutí, než všechna dosavadní ve vašem životě. P.s. Nemyslete si, že jsem proti LSD nějak nepřátelsky naladěný. Naopak. Dříve se užívalo experimentálně v terapii a já myslím, že je škoda, že se už neužívá. Na straně druhé, je to možná dobře, protože použít ho znamená více než jen podat pacientovi lék. Je třeba dohlédnout pečlivě na jeho účinek, protože tenhle lék je jako nukleární reakce. Může být reaktor, který vyrábí elektřinu, ale taky bomba. Se všemi důsledky.