Pro paní Janu Justinovou
Rozára
Zdravím, Jani, jak se Vám daří? :o) Mám prosbu. Existuje něco jako jsou anonymní alkoholici, tak skupiny pro narkomany? Něco jako "anonymní narkomani" ? Děkuji a přeji krásné jaro:o)

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, děkuju za optání, opravdu je s tím jarem mnohem líp. Doufám, že Vám se daří také dobře a to že chcete kontakt na anonymní narkomany neznamená žádné špatné zprávy. Jinak taková skupina lidí opravdu existuje, schází se každé pondělí v 17.30 v zadním traktu chrámu Nejsvětějšího srdce páně na Nám. Jiřího z Poděbrad na Praze 3, ve čtvrtek v 18 hod v kostel u Salvátora, v Dušní ul na Praze 1 a v sobotu v 17 hod v kostele Panny Marie sněžné na Jungmannově nám. na Praze 1. Telefon na ně žádný není, nebo se mi ho aspoň nepodařilo najít. Zkuste to tedy takhle a kdyby to nevyšlo dejte vědět. Mějte se krásně, Jana Justinová