pomahat ludom co beru pervitin
myslite ze je vhodne pomahat ludom co beru pervitin. Rada by som pomahala ludom ktori beru pervitin a mozno im pomohla od zavislosti ale neviem ci sa to da zvladnut pre mna kedze ja som bola zavisla na pervitine. Teda brala som ho 2 a pol roka kazdodenne. No som cista asi 8 mesiacou a rada by som pomohla s dostat sa s toho svinstva aj par kamaratom ovsem ak budu chciet myslite ze sa to da zvladnut ohladne na to ze ja som bola zavisla?

Odpověděl: Jakub Minařík
Ano. Ale pokud chcete pomoci lidem co nyní berou a sama jste brala tak: Měla byste mít za sebou ukončenou odvykací léčbu v plném rozsahu, včetně doléčování. Měla byste abstinovat několik let. Měla byste mít v době před tím, než začnete pomáhat druhým, mít pořádek sama v sobě. Měla byste svou pomoc realizovat pod křídly nějaké organizace, která se pomocí uživatelům drog zabývá profesionálně. Měla byste si řádně probrat motivy proč chcete pomáhat. Po takhle krátké době abstinence je docela dobře možné, že motivy jsou vedeny spodním proudem dostat se co nejblíže k droze. Je to nebezpečné, ohrožuje to vaši abstinenci. Tak to zvažte. Každopádně, 8 měsíců je strašně krátká doba pro takovýhle úkol. pomáhat druhým můžete, ale musíte na sobě dost zapracovat. Každopádně blahopřeji k abstinenci. Je dobře, že se vám daří. Držím palce. :-)