Subutex
zuzi
Dobrý den, kupuju Subutex na černém trhu, ale chtěla bych se někde léčit, bohužel mě odmítla moje doktorka z mého trvalého bydliště, i doktor z bydliště přechodného. Oba mi sdělili, že mají plno. Poraďte mi, prosím, na koho bych se mohla případně obrátit (jsem z Prahy).

Odpověděl: Bára Orlíková
Zkuste se obrátit na Centrum ambulantní detoxifikace a substituce o. s. SANANIM, kde pracuje kolega MUDr. Minařík, na tel 224 949 035 (sídlí na poliklinice ve Spálené ulici na Praze 1). Popřípadě můžete ještě zkusit AT ambulanci na Praze 6, MUDr. Syrovátková, tel 233 351 603 (paní doktorka spolupracuje s o. s. Prev-centrum, které sídlí nedaleko její ambulance, také na Praze 6 a její pacienti užívající Subutex zároveň dochází do tohoto zařízení na individuální konzultace). Denní stacionář SANANIM nabízí skupinu pro uživatele Subutexu (ať už legálního nebo nelegálního), pokud byste chtěla být s nějakým zařízením v kontaktu, než se Vám podaří sehnat lékaře, který Vám předepíše Subutex a taky i potom. Nevím, jestli to, že se chcete léčit znamená to, že potřebujete pouze získat Subutex na předpis nebo zda zvažujete o tom, že postupně Subutex vysadíte nebo o tom, že k Subutexu potřebujete ještě nějakou další pomoc... No, pokud by výše uvedené kontakty nevyšly (ze stejného důvodu jako u vašich lékařů), napište znovu a vymyslíme nějaké další. Zatím se držte.