stravovani
sabra
jsem dlouholety uzivatel pervitinu /9let/-neuzivam injekcne-jake by bylo vhodne jidlo po nekolikadennim uzivani-zni to banalne,ale mam s tim problem-nektere potraviny mi zaludek uz neskousne.dale se chci zeptat-jak nejrychleji bezpecne neutralizovat pervitin/pripadne efedrin/ v tele. dale muze byt pseudoefedrin necim vice nebezpecny nez efedrin? predem dekuji za odpoved.

Odpověděl: Jakub Minařík
Zkuste zatít pomalu tím, co vám dělá nejmenší problémy. Věci, které žaludek zkousne téměř vždy, jsou obyčejně piškoty, suchý rohlík, slabý oslazený čaj, ... jezte pomalu, spíše častěji, v malých dávkách, dosti pijte - doporučoval bych spíše minerálky bez bublinek, ten čaj, ... rozhodně ne džusy a už vůbec ne ty 100% - ty dráždí hodně. Můžete si uvařit mátový čaj - ten žaludek zklidní téměř vždy, ... Pervitin v těle moc neneutralizujete, musíte počkat, až se vyloučí. :-( S tím asi nic nenaděláte. Ohledně teho pseudoefedrinu - toxikologové mi říkali, že je lhostejno, zda výchozí látka je efedrin nebo pseudoefedrin - pervitin je vždy směs pravo a levo točivých molekul (to je dle stáčení roviny polarizovaného světla). Mě tak napadá, jak moc dobře ale umí pseudoefedrin izolovat z léků. Příměsi mohou být také při výrobě důležité. No, kdyby vám pervitin nedělal už moc radost, zkuste zvážit, zda nepřestanete.