ganja a extáze
pezli
Dobry den,,,, chtel bych se vas zeptat tvrdite ze pritomnost ganji pri dlhodobom uzívani a extrémnych dávkach je prokazatelná po dobu 3 mes.. (pri testu z mocu) chtel bych vedet ci patrym aj ja do teto skupiny kurákov kdyz fajcim trávu asi tak 4 roky a to takhle: slo to postupne prvni rok velmi malo mozna 1-2(jointy) za mes,2rok tak 3(jointy) za mes, 3 rok 4-7(jointy) za mes,a posledny rok skoro kazdy den v priemere 2 jointy.. A ako dloho je tráva prokazatelna pri takovej istej frekvenci ale pri testu z odebrati vzorky krve. A mnel bych este 1 otazecku jako to je s extázou po akom case je prokazatelna (krvi i mocem)... beru ji pul roka 2-3x za mes po priblizne 3kola spolu ich bylo asi tak 70. Mám ist na testy proto se informuji díky moc.

Odpověděl: Bára Orlíková
Nevím, na jaké testy máte jít, nicméně Vám mohu dát tuto informaci: Pokud jdete na testy na přítomnost drog, je velmi pravděpodobné, že test bude proveden ze vzorku moči a nikoli z krve a pokud jdete na vyšetření, kde se dělá i odběr krve, kvůli nějakým zdravotním potížím, tak Vám zcela jistě nebudou dělat testy na přítomnost drog. Není to součástí běžných vyšetření. Nicméně tedy pro Vaši informaci - doba 3 měsíců, po kterou se dá v naprosto výjimečných případech detekovat THC, se vztahuje k testu ze vzorku moči, nikoli krve. V krvi i při tak vysoké frekvenci a intenzitě užívání, jakou uvádíte, se dá THC detekovat cca 14 dní po posledním užití. Jen si tak říkám, že se Vám ta frekvence a intenzita výrazně zvyšuje poslední rok... a jestli by nestálo za to se nad tím trochu pozastavit. Ohledně extáze - v krvi je MDMA zachytitelná max do 24 hodin a v moči se dá prokázat několik dní, tato doby obvykle nepřesahuje týden, od posledního užití. Jinak Vás chci jen upozornit, že užívat 3 tablety extáze během jedné akce (jestli dobře chápu, co o svém užívání extáze píšete) je poměrně nebezpečné. Při užití více tablet než jedné se nezvyšuje empatický účinek extáze, pouze její stimulační účinky a výrazně se zvyšuje riziko nežádoucích účinků. Pro požadovaný efekt je postačující užití jedné tablety. V případě, že některá z tablet neobsahuje MDMA, ale některou z nebezepčných příměsí, tak při užití více tablet je vyšší riziko předávkování a zdravotních potíží. Takže opatrně.