Sam nevim
VODO
No ani neviem ako zacat no asi od zaciatku... :) Mam skusenosti z vecsim počtom drog od tripou,cez piko(asi 5krat)a e-cko.No problem je asi taky ze sa mi zda ze pijem a naozaj podla toho co som si nasiel na strankachAA,je to tak.Moje dievca(niekedy zavisla)mi poradila vase stranky..sam neviem ci potrebujem pomoc ale asi ano...aspon to tak vyzera.Viem ze by som mal prestat pit ale stale je to iba pri slovach...Už sa mi zda že nic ine nepoznam len alkohol.Neviem ako prestat..dokonca ani neviem ci to je zo mnou akutne.Ale pijem už par rokou a poriadne som schudol,niekedy uprednostnim alkohol pred jedlom..Neviem co mam spravit.Viem ze je to v mojom zaujme no sa mi zda ze to akoby robim pre moje dievca..je to asi vyhovorka neviem...ved mal by som to pre seba spravit...(moj otec bol alkoholik)Takze moj dotaz mam do toho ist?TJ stretnut sa z nejakym odbornikom?

Odpověděl: Jakub Minařík
Podle toho co píšete tak bych to vyhledání pomoci neodkládal. Myslím, že s alkoholem problémy máte, alespoň vše co píštete tomu nasvědčuje. A taky vám to dělá starosti, takže by bylo asi rozumné se s nimi nějak vypořádat. :-) Takže, běžte do toho! No a co bude dál - lékař vám asi dá léky na zvládnutí odvykacíhpo stavu a pak s vámi bude pracovat na tom, jak to udělat, abyste znova nezačal. Nebude se s vámi dít nic strašného, vysazení ale asi bude trochu nepříjemné. To je vše. Jen bych rád upozornil, vysadit byste měl ve spolupráci s lékařem. Jinak to může být nebezpečné, odvykací stav u alkoholu může být i smrtelný. Držím vám palce a kdyby bylo třeba napište. :-)