B.O.
miki
zdravim,diky za odpoved,vubec nevadi ze byla pozdejs ja byla u segry a stejne nemela pristup k netu.Co se tyce toho rohypnolu, nemela jsem ho spis jen uvazovala,vim ze ho prave bere kamoska kdyz dlouho neusina,a to je docela casto:( takze ji asi reknu ze to neni nejlepsi:) no a jinak kdyz se zkusite doptat kolegů na ten Zyrtec budu rada, pa a pekny klidny vikend

Odpověděl: Bára Orlíková
Velice se omlouvám, ale podařilo se mi od kolegů získat informaci ohledně toho Zyrtecu až teď. Kolega Minařík k tomu dohledával informace a zjistil, že Zyrtec by neměl mít žádnou negativní interkaci s pervitinem. Ovšem nutno dodat, že vzhledem k tomu, že pervitin, který člověk koupí na ulici může obsahovat i spoustů příměsí a že tedy informace, že Zyrtec v kombinaci s pervitinem nepůsobí větší rizika než samotný pervitin, je teba brát s rezervou - protože může reagovat s těmi příměsemi. Není v limitech jakéhokoli výzkumu prozkoumat možné interakce léku se všemi možnými příměsemi v určitých drogách. No, tak doufám, že i takhle pozdě Vám informace bude užitečná. Ještě jednou se za zpoždění omlouvám a kdyžtak zas napište.