riziko nečistého pika
Drops
dobry den ,chtel bych se optat jestlije normalni aby se mi stalo ze po uziti zhruba kilovky pika snupnutim jsem mel zhruba za pul hodiny bolesti hlavy,paleni zahy,trochu halusky a bolesti na prsou a tres celeho tela? jinak ucinek jako speed to ma ale velice kvalitni litam pak v kuse 6-8 hodin ,muze to byt tim ze je piko s necim smichane nebo neni spatne syntetizovano?a jake riziko pro me to muze mit,barvu ma zlutou ,Dekuji za odpoved a pekny den

Odpověděl: Jakub Minařík
To bych spíše typnul na normální účinek. Pervitin může způsobovat spektrum poruch od bolestí hlavy, přez toxické psychozy až po krvácení do mozku (pro vzestup tlaku krve) nebo zástavu srdce, resp. komorovou fibrilaci - efekt to má prakticky stejný, po 12 minutách bez defibrilace máte pravděpodobnost přežití 1%. To, co popisujete, bych skoro vnímal jako běžné nežádoucí účinky, vliv nekvalitní drogy tam samozřejmě může být taky. Třeba kolegové z Anglie říkali, že mají problém s nějakou příměsí v tamním pervitinu, která způsobuje vážné neurologické a také neléčitelné postižení. Takže klidně to může být způsobeno i něčím takovým.