dotaz
milek
ja by som sa chcel opýtat čo vlastne postihuje fajčenie mariuany ???? myslím tým orgány a tak .... ved vy isto viete čo mám na mysli .. dakujem velmi pekne...

Odpověděl: Bára Orlíková
Váš dotaz je položený poměrně široce. Zkuste se napřed podívat do kolonky Cananbinoidy na této stránce, tam najdete dosti informací o marihuaně, včetně jejího vlivu na zdravotní stav. Také jsou kvalitní informace k nalezení na www.drogmem.cz pod rubrikou Memy / Vliv konopí na zdraví. Jinak - konopné drogy jsou z hlediska zdravotního nepoměrně méně rizikové než jiné typy drog, přesto tam některá úskalí jsou - spíše se však jedná o potíže psychického rázu. Když byste se chtěl po přečtení textů na výše uvedených odkazech ještě na něco dozeptat, tak znovu napište.