afedrin
monika
Asi pred pol rokom som mala na posledy pervitin. No rozmyslala som nad tym co sposobuje efedrin ktory je zlozkou pervitinu. Zda sa mi ze jeho ucinok je ze sa mate po uziti cisteho efedrinu vela energie, a chcela by som sa spytat ci po uziti cisteho efedrinu nemate chut do jedla. Preto sa na to pytam lebo som rozmyslala nad tym zacat brat cisty efedrin a nie samotnu drogu ako pervitin. Dalej by ma zaujmalo ci to ma nejake zle ucinky na organizmus a ci vlastne clovek ktory bral pred tym pervitin nie je s casti zavisli aj na efedrine. vopred dakujem za odpoved.

Odpověděl: Jakub Minařík
Efedrin bude mít efekt jako anorektikum podobně jako pervitin. Myslím jen, že bude o něco slabší. Pervitin má přece jen mnohem razantnější efekt. Pokud jste závislá na pervitinu, tak to nedopadne dobře. Ta závislost je zkřížená, tzn. že s pervitinem si automaticky uděláte i závislost na efedrinu a naopak. Navíc je vždycky jen otázkou času, než začnete brát zase tu původní látku, tedy ve vašem případě pervitin. Celkově se mi zdá, že to s tím efedrinem není moc dobrý nápad. Pokud jste brala a léčila jste se, tak bych doporučoval kontaktovat terapeuta, ke kterému jste chodila a nějak to zastavit. Vím, že se vám to nyní vážné nezdá, ale až to vážné bude, tak bude pozdě. Pokud jste se neléčila a nikam jít nechcete, tak prostě přestaňte a vydržte. Jsou to myslím celkem rozumná doporučení, ale pokud se jimi řídit nechcete, tak si s tím nedělejte hlavu. :-)