David
dobry den .. mam 17 rokov snupem piko a obcas zahulim ganju za posledneho pol-roka som to obmedzili na uplne minimum .. uz som 2mesiace čistý.v poslednoj dobe som si vsimol ze mi akosi zacinaju obudať vlasy !je mi to divne lebo vzdy som maval huste vlasty teraz ich mam uplne riedke . teraz som si umly vlasy a vzdy ked si po vlasoch prejdem s rokou tak v nej pár vlasov ostane ..ja to nechapem a začínam mať naozaj strach (prominte pisem sem ale nemal som sa na koho obratiť ) diki za odpoved

Odpověděl: Pavel Kubů
Problemy s ubytkem vlasu nejsou typickym priznakem abstinence od pervitinu, mohou vsak souviset s probihajici regenarci Vaseho tela, ktere se zotavuje z toxicke zateze v dusledku konzumace pervitinu. Stejne tak dobre ale mohou souviset s celou radu dalsich pricin nijak nesouvisejicich s Vasi predchozi konzumaci drog (napr: hormonalni zmeny behem puberty, kozni onemocneni, poruchy krvetvorby, pocinajici ubytek vlasoveho porostu bezny u dospelych muzu atd). Chcete-li zjistit pricinu Vasich problemu s padajicimi vlasy navstivte sveho praktickeho lekare, ktery po Vasem vysetreni bude schopen posoudit zda se jedna o relativne bezny priznak dospivani, eventualne zda je treba zahajit lecebny proces.