H_U_L_E_N_Í
StífflerG.
Ahoj, měl bych pár dotazů na THC, hulim už asi tak 5 let, (je mi 22) a zrovna nedávno se mi stala taková věc, že sem šel po chodníku ve městě a najednou z ničehoš nic sem musel jít do zhruba prostředka silnice, po asi tak 5-8s sem si to uvědomil a vrátil se na chodník. Jen sem asi měl štěstí protože je to poměrně frekventovaná silnice a zrovna nic nejelo :-). Tak klika. Ale kdyby se něco podobnýho stávalo častěji na jiných místech a tak. To by bylo psycho!!! Poraďte co to mohlo být "flashback po Ganje" Žádnou chemii sem zatím neměl a u hulení zatim zůstanu. A můj druhý dotaz je ohledně začátku s kouřením travky. Když sem totiž začínal hulit, tak sem měl úplně hrozný stavy. A žádný modely to jako zrovna nebyly. Má takové stavy každý člověk, za nějaký čas už to je fakt o pohodě, ale pro ty nácky který jdou hulit poprvý je to docela psycho...kámoše bratroši...atd. Předem dík za odpovědi. :-)))

Odpověděl: Pavel Kubů
Tezko urcit co bylo pricinou tohoto stavu. Krome flashbacku, ktery muze vzniknout po konzumaci jakekoliv psychoaktivni latky (pravda po THC je extremne vzacny), pripada do uvahy i epilepticky zachvat, nejpravdepodobnejsi vysvetleni popsaneho stavu je ale chvilkova roztrzitost. Kazdopadne budou-li se Vam podobne stavy opakovat rozhodne vyhledejte neurologa a priznaky mu podrobne popiste. Vysledne rozpolozeni psychiky po konzumaci jakychkoliv psychoaktivnich latek do znacne miry zavisi na aktualnim vnitrnim nastaveni (set) a vnejsich okolnostech provazejicich intoxikaci (setting). Vysledek pak muze byt u stejneho jedince pri ruznych intoxikacich ten ocekavany, pripadne jeho pravy opak. Behem puberty psychika kazdeho jedince prochazi bourlivymi zmenami a konzumace drog v tomto obdobi sebou nese znacna rizika nejen pro dalsi zivot jedince (vzhledem k dospelim vyrazne vyssi riziko vzniku zavislosti ci problemoveho uzivani drog), ale i pro extremne negativni prubeh intoxikace v dusledku problematickeho setu ci settingu.