Pre Veroniku
lyža
Milá Veronika, ja som Vám už písala.Nedá mi sa neozvať.Hoci testy dopadli dobre, skúšky má dcéra porobené a všetko sa zdá v pohode človek sa už toho podozrenia asi nikdy nezbaví. Sledujem vreckové, ktoré je nízke.Má na týždeň stovku, ale snažím sa jej skôr nabaliť jedlo.Jedák je dobrý, poje všetko.Len pozorujem u nej také zvláštne zášklby svalov.Myká jej nohou a snaží sa to zakryť.Zdájú sa mi to také neovplyvniteľné zášklby.Preto Vás chcem poprosiť, či sú tieto zášklby príznakom niečoho.Prajem vám veľa úspechov, ste oporou tisíckam ludí. Stále čítam Vaše stránky a obdivujem Váš prístup k ľuďom.Zo srdca ďakujem za odpoveď.

Odpověděl: Veronika Třasáková
Dobrý den, podle toho, co popisujete se zdá, že všechno je vpořádku - dcera funguje ve škole, jste spokojená. Je asi pochopitelné, že už ve vás nějaké otázky spojené s drogami zůstanou. Prošla jste si velkým strachem a nejistotou, ale dopadlo to podle všeho dobře. Zkuste dceři víc věřit, i ona to jistě ocení. Škubání v nohou může mít mnoho významů. Opět mě napadá, zda jste o tom s dcerou mluvila. Třeba ji to trápí také, ale neví, co to je. Třeba by byla ochotná zajít k doktorovi. Zkuste opět komunikaci, minule se vám to přeci vyplatilo. Dejte vědět, pokud byste potřebovala ještě o čemkoliv mluvit. S přáním pěkného dne Veronika