50 mg LSD
HANT
dekuji za odpoved na muj predchozi dotaz... ...jeste bych chtel upozornit na mensi chybicku...v sekci drogy a zakon, konkretne se jedna o odkaz 'Příloha k závaznému pokynu policejního prezidenta č. 39/1998', kde je u LSD uvedeno "zpravidla distribuováno ve formě tripů s obsahem cca 50 mg účinné látky"...myslim, ze misto mg by tam mely byt mikrogramy...50 mg by se do tak maleho papirku urcite neveslo:) pochybuji, ze by to mohlo nekoho nebezpecne zmast, ale stejne, lepsi je byt precizni:))

Odpověděl: Bára Orlíková
Díky za upozornění - už jsme na to jednou narazili v článku o LSD v Aktualitách - zřejmě je problém ta značka pro "mikro"-gramy, takže buď došlo k překlepu nebo to program nezvládá a přepisuje se to na mg (miligramy). Upravíme to, bude se to muset vypsat jako celé slovo, jinak se nám nedaří to tam dát. Je jistě lepší být precizní - pokud už si zakládáme na tom, že poskytujeme objektivní informace, tak by nám něco takového nemělo dělat špatnou reklamu... Díky a hezký den.