huleni se me drzi jako kliste!
paryba
asi pred rokem (opravdu jen priblizny udaj) jsem vam psala poprve - ze mam problemy s pikem a vubec s tvrdymy drogami. situace se zmenila a ja sem byla okolim donucena s pikem i jinymi prestat a hlavne - z velke miry se tak delo dobrovolne protoze sem si nasla noveho partnera ktery mi hodne pomohl. ale stale mi zustava problem huleni. jsem ve druhem rocniku pravnicke skoly a proste si nemuzu dovolit tolik zapominat. jenomze abych tak rekla 'bez brka ani ranu', prumerne dam tak 3 za den - prijdu ze skoly a 'na uklidneni mysli z toho blbakova tam' (neomlouva me to ale obcas je ta skola fakt narez), pak 'treba k praci nebo k filmu' a pak 'na dobrou noc'. s pikem sem prestala presne ve chvili kdy jsem poprve citila ze ho potrebuji ke kazdodennimu provozu cloveka. ale s timhle to nejde - uz druhy nebo treti den bez jointa jsem rozmrzela, jakoby nespokojena, na jidle si moc nepochutnam, nemuzu usnout, vubec nejsem v klidu coz je v kombinaci s moji hyperaktivni povahou obcas smrtelne pro vsechny okolo, nic me poradne nebavi a stejne to nakonec dopadne tak ze ty speky sezenu. se spotrebou pytle na den je to priblizne 5 000 Kc/mesic - proboha kde my ty penize berem?! samozrejme od rodicu (ani ja ani pritel nepracujeme, oba studenti) ale to je hruza!!! protoze neznam alternativni lecbu = nejakou latku ktera by mela podobne ucinky a dala by se jeji konzumace snizovat az do zaniku zavislosti, a ukoncit tento problem jako s pervitinem mi proste nejde (proste a jednoduse pokud vam tece krev z pusy, ste celi flekaty a premyslite kde vezmete penize na dalsi davku a jak to vsechno date do poradku coz se jevi jako neskutecna vec je mnohem jednodussi rict si 'tohle mi za to nestoji') stale hulim a hulim. pamet v riti, a to doslova, je mi 21 a soustavne hulim tak od tech 17 ne-li driv. mmj jsem v poslednich dnech vystavena tlaku pribehu me kamaradky - tramal a vse kolem, neverili byste jak je jednoduche ho sehnat, hlavne ve vetsich mestech! tak na nem kamaradka frcela rok v kuse a ted se muze skoro pos*at - premyslela sem o tom ze misto huleni budu brat treba prasky na spani ale kdyz sem videla tohle tak fakt radsi ne. dalsi problem je ze zrejme bez huleni nemam tak hezky a intenzivni orgasmus - co s tim? napiste, diky paryba

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, zatím to z Vašeho popisu vypadá, že kouření trávy Vám víc dává než bere. Věřím, že s takovou se těžko přestává. U toho pervitinu je to přeci jen jednoznačnější. Možná, kdybyste si ji platila sama...? Jestli se rozhodnete přestat, tak bych rozhodně nenahrazovala trávu práškama, to jdete do ještě větší louže, což jste viděla i u kamarádky. Spánek se dá zlepšit třeba bylinkami, nejen prášky, nebo pokud by to nepomáhalo, je rozhodně lepší navštívit odborníka. Co se týče zvládání "blbákova" ve škole, stím Vám asi žádná látka tak úplně nepomůže. Zkuste si spíš najít výhody, které pro Vás ta škola má, najít na tom to pozitivní. A s tím orgasmem je to taky těžké. Asi se nedá očekávat, že to bude stejné, ať s marihuanou nebo bez ní, ale zase - musí to být nutně horší, nemůže to být prostě jenom jiné? Ale chápu, že těžkjo tohle všechno snést, když vlastně není tak úplně důvod proč přestat... Když byste ale přeci jen zkoušela znovu abstinenci, připravte se na to, že tak měsíc Vás bude bohužel bolet hlava, budou se Vám měnit nálady, nebudete mít chuť jíst a tak. To je bohužel daň, které asi neujdete. Možná s něčí pomocí by se to zvládlo líp, ne?