moucha
Lenka
Hele ta vase moucha - ma to vubec konec? Protoze to na heroinu je fakt neproveditelny. Jestli tim chcete ukazat ze zfetovana moucha nema zadnou moznost vyhrat tak ja to aspon zkusim a budu to zkouset celou noc a treba vyhraju :)

Odpověděl:
Zdravím Lenko, věřte tomu, že Mouchu dohrát opravdu jde. Některým kolegům se to povedlo:-) Jinak nás těší, že se Vám hra libí a samozřejmě bychom rádi na stránky poradny časem přidali i nějakou další. Jenže to jednak není úplně levná záležitost (a my jsme neziskovka) a jednak přeci jenom jsou stránky naší poradny primárně určeny k něčemu trochu jinému. Ale pokud nám nějaké peníze zbydou, určitě bychom chtěli pořídit přinejmenším Mouchu II. Mějte se a ať se Vám to podaří dohrát:-) Jana, koordinátor poradny