Marihuana
Dana
Dobré poledne, ráda bych se zeptala, co nejlépe udělat pro mého syna, když jsem zjistila, že kouřil marihuanu. Stalo se tak již podruhé a přiznal, že se to nepravidelně opakuje. Je mu patnáct let. Děkuji

Odpověděl: Veronika Třasáková
Dobrý den, jako první věc, co mě k vašemu dotazu napadá, je pořádně situaci rozebrat s vašim synem. Jaký k tomu má postoj, co si myslí o kouření marihuany a třeba i o ostatních drogách. Za prvé se tím zjistí náhled vašeho syna na tu problematiku a také to může prohloubit vaši vzájemnou důvěru. Napadá mě otázka, na kolik jste ochotná připustit, že by syn nepřestal. Kde budou ty hranice. Zakázat nebo se nějak dohodnout? Na internetových stránkách www.odrogach.cz jsou podrobnější informace o tom, jak přistupovat k dítěti, který experimentuje a také podrobné informace o dané droze. Je tam i přímo portál pro rodiče. Budu držet palce a pokud byste potřebovala nějaké další informace klidně napište.