marihuanaxcigarety, možnosti přesné detekce
F.
Dobrý den Zajímalo by mne, jaký je zápach v místnosti po drogách (marihuaně ?) a jaký po drogách. Lze jednoznačně určit užití drog (marihuany ?) Děkuji Pěkný den F.

Odpověděl: Bára Orlíková
Podle zápachu to jednoznačně neurčíte. Nevím, co myslíte tím, když se ptáte "jaký je zápach v místnosti po drogách (marihuaně?) a jaký po drogách?" - předpokládám, že je to překlep a druhý termín měl být "po tabáku" - usuzuji z názvu vašeho dotazu. Na to, aby to člověk rozpoznal, musí mít se zápachem, který vzniká při kouření marihuany, nějakou zkušenost (nemyslím tím zkušenost s marihuanou, ale s tím, že víte, jaký pach to je, protože jinak to nemůžete moc poznat) - specifikovat se to moc nedá, je to prostě jiný, aromatičtější zápach, podobný jako při pálení listí, bylin... Ale to Vám asi moc nepomůže. Žádný přístroj na přesnou detekci, zda se v místnosti kouřila marihuana nebo tabák nebo něco jiného, neexistuje. Pokud máte na mysli jiné způsoby detekce užití marihuany, tak to prosím specifikujte. Proč se na to vlastně ptáte?