rohypnol
33
dobrýden večer,každý den vypiju tři piva a večer na spaní rohypnol. když nemám možnost prostě vůbec nespím. ráno ale těžko vstávám.trvá to už soi osm let. mohlo by jít o závislost

Odpověděl: Bára Orlíková
O závislost by jistě jít mohlo. Osm let usínat s tím, že musíte popít něco alkoholu (a ne jednu skleničku) a dát si Rohypnol na spaní, to není zrovna úplně legrace. Myslím, že v tuto chvíli by bylo nejlepší se svými obavami svěřit lékaři, který Vám Rohypnol předepisuje a začít to ve spolupráci s ním nějak řešit. Případně se obrátit na nějakou psychiatrickou ambulanci nebo AT ambulanci v místě, kde bydlíte. Víc Vám asi na základě Vašich stručných informací takto přes internet neporadím. Když byste potřeboval/a, tak znovu napište.