DANČA
Ahoj Báro,moc děkuju.Já to pro jistotu rozjela na více místech.Takže se s nimi budu kontaktovat.Sice si to cestování metrem s kočárem neumím představit,ale snad to zvládnem.Včera jsme byli v Pha na krvi a nějaký lidičky jsem potkala,pokecali jsme,gratulovali mi.No a já jsem žádný problém neměla.Za to to přišlo opět před spaním.Tak se snažim si dokolečka opakovat "drogy jsou zlý".Ahoj ozvu se jak to dopadlo a přeji hodně úspěchů,krásný den DANA

Odpověděl: Bára Orlíková
Tak to jsem ráda, že se s DC budeš kontaktovat. Snad to cestování Prahou nebude tak hrozné. Jinak je fajn, že si setkání s bývalými známými zvládla - ale z toho mohly být ty stavy, co popisuješ, které se objevují před spaním. Člověk tu situaci zvládne a pak se to s odstupem času objeví... Je vždycky lepší, když se těm kontaktům člověk může vyhnout - i když má pocit, že ho to nemůže ohrozit, tak se to někde pak projeví - protože je to stres, i když si to v danou chvíli neuvědomíš. Vím, o čem mluvím :-) Tak držím palce a doufám, že to bude všechno pokud možno ok. Možná si místo "drogy jsou zlý" opakovat něco pozitivnějšího, třeba: "jsem dobrá, protože ty nástrahy zvládám a budu je zvládat dál" :-) Měj se hezky a klidně piš, když budeš potřebovat.