dajny
dobrý den..předem Vám chci hned poděkovat..no nikdy jsem s žádným odborníkem nemluvila..nevím jestli by to pomohlo, ale zkusit to můžu..nic tím neztratím když nad tím tak přemýšlím, ale nevím asi o nikom ://..ty víkendy už jsou..přes týden to už vůbec nezvládám..asi je to tak dobře:))..mám problémy se spaním docela dost..málokdy se pořádně vyspim..ale to je zřejmě trochu o něčem jiném..zpět k těm víkendům..i přesto se nějak nedokážu soustředit..většinou se moje myšlenky upnou na to co bude dál..a začnu řešit dá se říct hlouposti..úplně se odvrátím od počátečního záměru..to už ale asi s drogama nemá nic moc společnýho že??..ale dnes sem se tedy hnula a i do sebe něco našrotila:))..tak snad je to menší krok kupředu :))..omlouvám se, že to tady takhle motám, ale ještě se vrátím k té odborné pomoci..já se toho možná i tak trochu bojím..nemám s tím absolutně žádné zkušenosti..a nemám důvěru v cizí lidi..vlastně nejen v ty cizí skoro ve všechny..až teda na ty "kamarády", a tam se to taky vytrácí..nevím jestli bych byla schopná s někým otevřeně mluvit..možná ani nechci mluvit..někdy bych opravdu potřebovala jen to obejmutí, abych věděla, že tu někdo se mnou je a že to netáhnu jen sama..nevím jestli to dává aspoň trochu smysl..snad ano..každopádně Vám ještě jednou děkuji..tohle je něco co mi dává aspoň trochu tý naděje že to bude lepší:))

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, vůbec neplácáte páté přes deváté - myslím, že všechno se vším tak trochu souvisí. A to, že nespíte rozhodně může hodně souviset s Vaším braním. I to by myslím mohl celkem lehce vyřešit nějaký odborník. Neříkám, že musíte hned někomu říkat všechny své osobní záležitosti, možná jen prostě zkonzultovat praktickou stránku věci, alespoň pro začátek. Tedy co dělat, abyste mohla usnout, co pro to, aby jste se vyhla lépe braní atd. Ale pokud se na to ještě necítíte nevadí. Něco můžeme probrat možná i takhle, i když to má své limity...