testy
Verča
mám nastoupi léčbu a před tim jdu na testy, ale dneska sem si dala. Naposled. pozná se to?hero.za dva dny?jinak sem v pruseru . zabiju se dřív než to udělá táta.dá se to vymazat?

Odpověděl: Bára Orlíková
Heroin se dá detekovat cca do dvou dnů - tudíž při testech při nástupu do léčby tam může být vidět, ale taky nemusí. Záleží to na tom, jestli to byl v poslední době ojedinělý relaps, nebo jestli jste brala v kuse nějakou delší dobu a naposledy si dala před dvěma dny. Také záleží na typu testu a mnoha dalších faktorech, takže stoprocentně ujistit, že to v testech vidět nebude, Vás nemůžu. Pokud ale nastupujete na detox, tak je lhostejno, zda Vám najdou v testech drogy - dělají je proto, aby věděli, jak na tom jste. Pokud nastupujete do nějaké ambulantní léčby, kde je předpoklad, že v době nástupu budete mít testy čisté, tak je to asi trochu problém. Nicméně tam Vám můžou o pár dní posunout nástup a je vyřešeno, pokud si tedy zas nedáte. Pokud tím "vymazat" myslíte udělat něco s tím, aby testy byly čisté, přestože jste si dala, tak to v podstatě nejde. Ale každopádně to není taková tragedie, jak by to mohlo vypadat - do léčby chcete a to, že jste měla relaps, i když jste měla v úmyslu abstinovat, prostě k období před léčbou tak trochu patří - může se to stát každému, kdo bojuje s něčím podobným jako vy. Nemyslím si, že by Vás otec kvůli tomu zabil - přece jen má jistě zájem na tom, abyste se vyléčila a byla v pořádku. A vy taky, předpokládám. Pokoušet se o něco takového, co zmiňujete, není řešení. Držím palce a ozvěte se, jak to dopadlo. A hlavně nepanikařte, situace se často jeví horší, než ve skutečnosti je.