asi už jsem závislej podle těch příznaků
kokeš
to je dost blbý pocit že se toho nejde z¨bavit. to sem nechtěl.určitě na to sou náký jiný prášky.třeba v cizině nebo tak.třeb SEM JEN V ZAČÁTKU, TO BY MĚLO SNAD SMYSL JEŠTĚ PŘESTAT?

Odpověděl: Bára Orlíková
Jak už jsem Vám psala - prášky na to, abyste se zbavil závislosti, nejsou, ani v cizině ani u nás. Kdyby něco takového existovalo, byli bychom bez práce a tento server by nemusel existovat. Můžete přejít na substituční látku, jak jsem popisovala a pod lékařskou kontrolou snížit postupně dávky a pak vysadit úplně. Nicméně i tak se budete potýkat s řadou problémů, které závislost přináší, a proto je docela dobré podpořit takovýto typ léčby nějakou docházkou do zařízení, které nabízí ambulantní péči. Případně máte možnost nastoupit do rezidenční léčby. Nikdo neříká, že je to legrace - ale to už jste věděl, když jste heroin začal brát - málokdo se chce stát závislý, to je dobře pochopitelné, že tohle jste nechtěl, ale bohužel na to zřejmě došlo, to se stane - pak je ale nutné s tím něco dělat. Pokud jste v začátcích a neberete moc dlouho, doporučuju začít s tím něco dělat hned, postupem času to totiž bude jen složitější. Smysl to rozhodně má, tak s tím moc neotálejte. Kdybyste chtěl nějaké kontakty, kam se obrátit, tak napište, odkud jste a já se Vám pokusím vyhledat nějaká zařízení ve Vašem regionu. Zatím držím palce.