extaze
arabela
mam jeden dotaz a to:chtela bych jit na techno party a kamarad mi rekl ze pokud si nevezmu extazi tak si to tam tak poradne neuziji,ale ja mam strach jestli by se mi nemohlo neco stat a jake to ma rizika?Ja osobne bych extazi velice rada skusila.

Odpověděl: Martin Hulík
Napsala jste 2x, odpovím tedy najednou:
Nemám nejmenší chuť vám dávat návod na "bezpečné" užití E, taky proto, že to NIKDY není úplně bezpečné. Zajímalo by mě, proč si chcete zkusit E?
Informace o extázi a možných rizicích najdete na pásku vlevo v sekci Halucinogeny a kapitole MDMA/extáze.
Zvažte to ještě jednou, váš strach je přirozený a oprávněný. Spousta lidí bere drogy nebo s nimi experimentuje - zatím máte možnost volby - zůstat v elitě.
No a jestli do toho půjdete, buďte hodně opatrná, nebo za pár let skončíte u nás (kdyby tak někteří naši klienti měli to štěstí a stáli znovu před volbou dát si poprvé/ odmítnout...).