Efedrin
army.s.
Chtěla bych se eptat, jestli se efedrin prodává v lékárně, nebo jestli je na předpis. Pokud je na předpis, kde se dá sehnat?.. nebo která podobná látka je volně v prodeji?..... který prášky jsou volně v prodeji?... Děkuju army.s.

Odpověděl: Bára Orlíková
Efedrin se rozhodne volne neprodava v lekarne, v lekarne jsou dostupne pouze leky obsahujici efedrin. Nektere leky obsahujici efedrin na predpis jsou, nektere ne. Leky na predpis se daji sehnat tak, ze vam je napise doktor, protoze je potrebujete. Nektere leky obsahuji pribuznou latku, a to pseudoefedrin. Protoze jiz se pred casem prislo na to, ze je o leky obsahujici efedrin nebo pseudoefedrin velky zajem, ale nikoli pro lecebne ucely, zrpsinila se pravidla a nektere leky jsou na predpis prestoze drive nebyly. Vzhledem k tomu, ze tato poradna neni urcena k tomu, aby poskytovala informace, ktere by mohly slouzit k vyrobe drog, tak vam k tomu vic info neposkytnu. Efedrin je vychozi latka pro vyrobu pervitinu a predpokladam li spravne, ptate se na nej prave proto. Takze si informace budete muset najit nekde jinde. P. S. Jen pro vasi informaci - znalosti, ktere potrebuje clovek k tomu, aby byl schopen vyrobit pervitin, jsou dle slov meho kolegy Minarika tak na urovni chemicke prumyslovky. Pokud clovek potrebne znalosti nema, vyrobi akorat nebezpecny paskvil.