piko
tutu
davam si pervitin asi 2-3krat za mesiac.naposledy som mala tuto noc.mam ist na operaciu,pri ktorej budem pod narkozou.pocula som,ze je nebezpecne brat akekolvek drogy(aj travu?) ako aj fajcit cigarety pred operaciou...je to pravda?co sa mi moze stat?mozu mi to piko nejak nahodne zistit?-budu mi totiz robit krvne testy,ale asi len nejake klasicke,lebo ich robia koli tej narkoze.Najmenej kolko dni pred operaciou musim byt cista?ako dlho sa organizmus cisti po bielom?-len pre informaciu ide o operaciu pruhu/prietrhu v oblasti slabiny.a este jedna vec-nikdy som si biele nepichla,len ho fajcim alebo smrkam.

Odpověděl: Jakub Minařík
Před tou opercí vysaďte na co nejdelší dobu. Myslím, že vám asi obsah drog zjišťovat nebudou, protože toxikologie nepatří mezi rutinní předoperační screening. Problém je ale někde jinde. Anasteziolog vás musí kvůli tomu, aby vás mohli operovat, skoro zabít - protože jinak byste se při operaci dost bránila. Léky, které se při tom užívají jsou poměrně silné a mnoho z nich má poměrně vážné interakce s jinými látkami. S většinou drog, tuplem s látkama typu pervitin, ext, ... ty interakce mohou být velmi vážné a mohou se vyskytnout i komplikace, které nepůjdou zvádnout. Takže riskujete, že zemřete. Taky - pooperační průběh může být mnohem komplikovanější, tělo je po piku dost vyčerpaný. Jen pro info - toxikologie se po piku negativizuje asi po 7-14 dnech.