pre pana minarika
briseovna
dobry den pan minarik to som zasa ja:)ale teraz by som sa uz chcela spytat nieco konkretne...mam 14 roc brata a to je uz tazka puberta:)ako mu mam vysvelit ze trava nieje "bez rizika a uplne bezpecna vec"....jemu sa teraz cokolvek tazko vysvetluje a skor to vezme odo mna ako od rodicov:)len neviem ako mu to mam spravne vysvetlit aby som neposobila ako nejaka ucitelka:)nemyslim ze uz nejake skusenosti ma a ak ano tak asi len to take male skusanie ....a tiez si nemyslim zeby sa to mohlo nejako zvrhnut a tak. nasi ho zamestnavaju dostatocne:) ale vplyv okolia je silny niekedy a on je dost lahko ovplivnitelny ...dakujem:)...pekny den

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím, že spíše než nějaké vysvětlení a varování může zapůsobit, když s bratrem budete o trávě a i o jiných věcech komunikovat. To je myslím nejlepší prevence. Protože bratrovi to asi nevymluvíte a taky mu to nemůžete zakázat, Resp. můžete, ale nefunguje to. Pokud s ním o tom budete mluvit, tak o tom bude přemýšlet a když lidi přemýšlejí nadělají obyčejně mnohem menší paseku. Musíte s ním ale o tom diskutovat otevřeně a taky o tom něco vědět a dát prostor i jemu a diskutovat o tom jako rovný s rovným. Jedině tak to bude fungovat. :-) Držím palce. :-)