snad jsem z toho
Princezna
Pet let jsem byla zavisla na perniku.Neslo mi prestat.Dokazala jsem to az ted.kdyz jsem se prestehovala do Londyna.Mam jeste porad silene chute.Nejsou nejake byliny,ktere snizuji nutkani?Mam zabavu porad.Pracuju,nebo neco vytvarim,ale prijde vzdy silna chut a cloveka to trapi.A jeste by me zajimalo,jestli existuje nejaka masticka na ruce,ktere maji uz taky dost. Dekuju za odpoved a tesim se na odpoved:-)

Odpověděl: Bára Orlíková
Je obdivuhodne, ze se vam to podarilo ustat a ze jste po peti letech prestala sama. I kdyz nevim, jak dlouho ted abstinujete - kazdopadne ty chute k tomu bohuzel patri a budou vas jeste nejakou dobu nejspis provazet. Z tech pripravku na snizeni chuti - zadny specialni lek vam nedoporucim - ale snad ty bylinne pripravky na uklidneni (medunka, trezalka) by mohly byt i v Londyne dostupne v obchodech se zdravou vyzivou ci v lekarne. Masticku bych doporucila - mesickovou mast, mela by pomoci. Pokud mate jizvy na rukou, tak mam dobrou zkusenost s pripravky obsahujicimi propolis (vceli materi kasicku). A k tem chutim - Zkuste si zapsat situace, ve kterych chute prichazi - prijdete na to, ze to ma vzdy nejaky podobny princip, ze se jedna o jeden ci nekolik malo modelu situaci, ktere chute vyvolaji. A kdyz si zjistite, ktere to jsou, budete lepe pripravena tomu celit a nenechate se pripadne tou situci vest az k tomu, ze se vam chute prilis rozjedou nebo si nedejboze neco date. Zkuste si vytvorit nejaky pevnejsi denni rezim, pokud to pujde, a dodrzovat ho - chute budou mit mene skulin, kudy prolezt. Zkuste se vyhnout presprilisnemu uzivani alkoholu (muze vam to chute rozjet a pak se to v opilosti blbe ovlada) a dalsich drog, treba travy, pokud je tam dostupna - nemuselo by vam to delat nejlepe. Drzim palce a pokud byste si na tu vzdalenost chtela o tom vsem dopisovat, muzeme to zkusit. Zatim drzim palce.