choroby ktore sa daju ziskat vdaka drogam
Mam otazku na to ake choroby sa daju ziskat ked beriete pervitin. A bola by som rada keby ste mi napisali ake su priznaky zltacky typu C a ako sa prenasa. akujem za odpoved uz vopred.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zkuste si precist text v kolonce Stimulacni drogy / Pervitin, jsou tam krom jinych informaci popsana i zdravotni rizika, kterym se pri uzivani pervitinu clovek vystavuje. Dalsi specificka rizika souvisi se zpusobem aplikace drogy - pokud uzivate injekcne, hrozi vam ze chytnete nejruznejsi infekcni choroby nebo ze si opatrite zanety a jina poskozeni zil, abscesy. O hepatitide C je na techto strankach cely clanek, pod rubrikou Drogy a nemoci / Hepatitidy. Pripadne se muzete podivat na www.cecko.cz. Take bych doporucovala precist si i ostatni kapitoly z rubriky Drogy a nemoci - jak o HIV/AIDS, tak o psychickych onemocnenich (v souvislosti s pervitinem by mohla hrozit predevsim toxicka psychoza). Pokud by vam informace nestacily a chtela byste k nejakemu tematu podrobnosti - tak napiste znovu, jsme k dispozici - at uz se ptate kvuli sobe nebo kvuli nekomu jinemu, kdo uziva pervitin.