testy v usa
ginger
priletel jsem za praci do ameriky a za par dnu mi budou delat testy.nehulim pres tri tydny,predtim ale nekolik let pravidelne.chtel bych se zeptat,jak testy v usa probihaji,jestli je treba mozne,aby se mi vycural kamos do nadobky a ja to v nemocnici jednoduse prelil,popr. jestli se daji cistici pripravky koupit v usa v lekarne.pokud by prece jen nic nevyslo,co mi hrozi?dekuju.

Odpověděl: Pavel Kubů
Jak bude Vas test probihat zalezi na pozadavcich zamestnavateke. Nejbeznejsi je samozrejme test na pritomnost metabolitu THC v moci, v nemz lze poziti konopi prokazat jeste 30 dni po posledni konzumaci, po extremne velke konzumaci az tri mesice. Nekteri zamestnavatele v USA ale pouzivaji take vlasovou analyzu, v te by vam odhaleni hrozit nemelo. Navic se jedna o velmi nespolehlivou metodu, takze i pripadny pozitivni vysledek vysledek lze oduvodnit napr pritomnosti v mistnosti s kurakem konopi, pak se casto nalez potvrzuje prave analyzou moci. Co Vam v pripade pozitivniho nalezu hrozi opet zalezi predevsim na politice zamestnavatele. Je-li test podminkou nastupu do zamestnani, nebude s Vami v pripade pozitivniho nalezu poravdepodobne uzavren pracovni kontrakt. Na otazku zda cistici prostredky jsou v USA dostupne v lekarne Vam nedokazu odpovedet. Vzhledem k tomu ze se jedna o legalni produkty bude to myslim predevsim zaviset na majiteli lekarny zda tento sortiment do nabidky zaradi ci ne. Na adrese http://www.dr-test.com/catalog/urine-test-cleaner.htm najdete info o moznostech zakoupeni cisticich prostredku pres internet.