snuffy
Nemusim hned nitrozilne - nejpre to zkusim zakourit. Navic prece nemuzu mit tyhle potize tak brzo. Jinak mam ciste sety a dezinfekci, takze si nemyslim, ze by mi hrozily takove problemy (ten AIDS nebo hepka urcite). Nevim jak s temi abcesy, ale myslim, ze kdyz budu pouzivat dezinfikovanou vodu a dezinfikovat vpichy, tak to nebude tak zle. Vysadit se mi nehce a zavislosti se nebojim. I kdybych prestal s pernikem, asi bych bral neco jineho (predtim to byly leky, ale ty se tak snadno jako pernik neshaneji).

Odpověděl: Jakub Minařík
Klientů, kteří soudili, že to s tou žloutenkou nebude tak horké, znám celkem hodně. Spousta z nich se teď kvůli ní léčí. :-) K abscesu docela stačí, když budou nějaké brebery v droze, kterou si koupíte. Pak je vám sterilita náčiní ... k ničemu. I když - samozřejmě - pokud se budete snažit, tak pravděpodobnost nákazy snížíte o řekněme 95%. Ale vzhledem k tomu, že tyhle obtíže mají dříve nebo později všichni, tak tomu stejně neutečete. K tomu mě napadá - víte - závislosti bych se na vašem místě možná i bál. Myslím, že oproti době, kdy jste zneužíval léky o patro výš. Na vašem místě bych se spíš zkoušel koukat po cestě, která z toho vede ven. To je jen dobrá rada. :-) Zkuste se nad ní zamyslet.