THC Soustředění
vycuk
Je mi 22 let. Více než pět let kouřim trávu. Mívám období, třeba o prázdninách, že kouřim i 6 špeků deně po celý měsíc. Ale normalně když chodim do školy (VŠ), tak si davam jen o vikendech, ale pořádně. I když posledni dobou treba jen par brk v patek. I kdyz chut mam porad. Přiznávám si, že jsem zavislý. O tom není pochyb. Dokážu na chvíli přestat, ale né tak, abych si řekl už nikdy. Spíše jen dočasně na 14. dní před zkouškou, ale celou dobu se těším až se odměním jontíkem. Asi před rokem jsem začal pozorovat, že moje soustředění a schopnost učit se, není to co bývalo. Někde jsem slyšel, že mi může pomoct piracetam? (btw. Musel jsem se teď znovu kouknout, jak se to jmenuje, i když už si o něm na internetu už 2 hodiny sháním informace.) Prý nedokáže schopnost učit se vylepšit, ale jen opravit. Má pro mě užívání piracetamu význam, nebo je to pro mnohem těžší případy? Pokud ano, jaké je pro mě vhodné dávkování. Je vhodné ho kombinovat s lecitinem a gynkobylobou? Doufám, že jsem ty názvy nespletl, nejsem zrovna vyznavač smartdrugs. Samozřejmě vím, že nejlépe bych se soustředil, kdybych s trávou přestal úplně, ale to nedokážu asi i proto, že nechci. Už jsem si k ní vybudoval spíše milostný vztah než závislost. :) Navíc už jsem se s tím docela naučil žít a bez diáře vůbec nevycházím. Neexistuje, aby mi někdo řekl číslo autobusu, kterým mám za 1/2 hodiny někam jet a já si ho nezapsal. Ale u zkoušek mi diář nepovolí. :) Díky bohu studuju školu technického charakteru, kde není třeba znát tolik fakt. PS: Poznámka pro náhodné čtenáře. Pokud si říkáte: "Kouřím trávu obden tři, čtyři roky a nemám žádné problémy.", tak nemějte strach. Ono to ještě přijde. :) To je totiž podle mě málo zdůrazňované nebezpečí trávy. Že ty negativní účinky jsou tak plíživě pomalé.

Odpověděl: Jakub Minařík
Zkuste tuhle kombinaci, mám jí celkem dobře otestovanou u svých klientů, většina si ji před zkouškama pochvalovala: 1. Piracetam (Kalicor, Geratam) v dávkách kolem 2,4 - 3,2 gramu denně (u Kalicoru je to celkem myslím 6-8 tablet. Dávku zvyšujte postupně, týden tak 1,2g/den, pak zkuste ty 2,4gramu, dále zvyšujte jedině když to nebude zabírat. Maximum dávky berte ráno, večer méně. Jinak budete blbě spát. Může vás po tom pobolívat hlava, pak dávku snižte. 2. Magne B6 - 3*1 tabletu. 3. Thiamin 1-3 tablety denně 4. Můžete si k tomu ještě přidat nějaký multivitamin s minerály, ... Efekt nastupuje obyčejně během 2-3 týdnů, maxima dosáhnete tak po 1,5 měsíci. TZn. musíte to užívat dlouhodobě, měsíc před zkouškovým začít, po zkouškovým vysadit. A hulte míň, jinak je veškerá farmakoterapie k ... Gingo bych na vašem místě vynechal, zlepšuje spíše prokrvení, s tím myslím problémy nemáte. Piracetam naproti tomu zlepšuje přímo metabolismus neuronů. Lecitin je prima, ale vzhledem k problematickému průniku hematoencefalickou barierou ho musíte brát desítky gramů denně. Jistá varianta jsou některé léky, které obsahují podobné látky trochu poštěpené a mají lepší průnik. Myslím že mezi ně patří Essenciale forte. Nemám to ale u klietů vyzkoušeno a sám jsem to zkoušel - no možná jsem se cítil o trochu lépe, ale nic přesvědčivého. Když napíšete, jak vám to zabralo, budu rád (přidejte k tomu prosím kód tohohle dotazu, abych to 1/2 dne nehledal). P.s. U všech těch léků si pozorně přečtěte příbalové letáky, ať nemícháte do kopy nějaké sebevražedné kokteily - třeba s nějakými léky, co už berete, nebo tak něco. Zkouškám zdar, zdar, zdar!!!!! :-)