pán minařik
heluša
už som sa raz pitala ale já nigede nevyjednávám. to nmi hovrili kamarati. já bysom chcela na léčbu ale ne ivem ako mám začit. som z pomezí. len som ted zjistila, že čakam ditatko. tak neviem. to mě asi nevemou neigde. a kdaš se někde zeptám tak mi řeknou i ten detox , ano? jáse bojim. nemám žádný vzdělání to nevim jak užim to malé. bolo som u lékara a ten mi hovoril že som vo štvrtom . nevim čo mám robit.já sa petám len že ste mi hovorili že možem ked budem chcet,. h.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, pokud jste z Čech, tak celkem jednoduchá varianta je nastoupit do Terapeutické komunity na Karlově. Pokud kontaktujete Denní stacionář Sananim, jmenovitě Dr. Ilonu Preslovou, nebo Veroniku Motyčkovou, tak vám poradí a pomohou zařídit vše potřebné počínaje vyšetřením, konče detoxem a nástupem. Pokud jste ze Slovenska tak nevím. Rozhodně byste ale získala radu tamtéž. Takže adresa je: Denní stacionář SANANIM Janovského 26 Praha 7 170 00 Napište, nechte na sebe kontakt, myslím, že vám pomohou. :-) Kdybyste v tom měla zmatek, nebo potřebovala ještě něco, napište. :-)