pervitin
dana
Ahoj mam problem brala som pevitin asi tak 2 roky vkuse skoro kazdy druhy den...posledny rok kazdy den...mala som prestavky uz iba ked som vazne psychycky nevladala.Momentalne som v Kanade bez drog som uz 2 mesiace a pol...budem v kanade este 8 mesiacov tu pristup k drogam nemam...pre zaujmavost mam 18 rokov a v kanade studujem...Mama dost velky psychycky problem niekedy na drogu zabudnut rada by som si ju dala znova ale ja chcem uz zit normalny zivot bez drogy a zacat od znova...Problem je v tom ze na to neviem zabudnut 2 roky urobia svoje to musite uznat...Nemam v Kanade ziadne antidepresiva ktore by som podla mojho nazoru aj raz za cas potrebovala,ked sa citim dost nervozna,ked si spomenem na drogu chytaju ma uskostlive stavy a nervozita.l...Chcela by som vediet ako to bude postupom casu...Ci sa da postupom casu uplne zabudnut na drogu na zivot aky bol s tou drogou...lebo po tych 2 a pol mesiaco bohuzial nevidim velku zmenu...myslim na to stale a nervozna som koli tomu stale tiez...nevidim ziaden postup a rada by som vedela ci s tym budem musiet zit uz do konca zivota v takomto stadiu alebo ci to este trochu polavy?????Dakujem za odpoved znameno pre mna vela bohuzial ziadneho psychyatra v kanade navstevovat namozem.inak o tom ze som brala niekedy drogy nevedia ani moja rodicia.isla som preto do kanady aby sa to nedozvedeli aby som si odvikla sama....a poviem vam mam co robit s tym aby som sa s tym tu sama len tak vyrovnala ziadne lieky ziadna psychyatricka pomoc.....ved clovek si vzdy zo vstkym musi poradot v zivote sam preco nie>poviete si asi ja som sa do toho dostala vybrala som si tu tazku castu sama tak aj sa s toho sama musim dostat.....poviem vam ale je to dost tazke ako nahle by sa tu niekto dozvedel ze som brala drogy poslaly by ma spat na sr to si nemozem dovolit.a nasi rodicia to nemozu vediet mala som otca v nemocnici a je po tazkej operacii pankreasu a momentalne je psychycky slaby mal totis psychozu keby sa to dozvedel ktovie ci by nepadol spat do psychozi co mam robit???????bude to postupom casu lepsie a dokazem na to zabudnut?????????dakujem

Odpověděl: Jakub Minařík
1. Chutě a myšlenky na drogy by měly postupně slábnout. Pokud tam budete rok, myslím, že by vám to mohlo dost pomoct. 2. Zkuste si najít nějaké zábavy - sport, vyšívání:), ... cokoliv, co budete dělat intenzivně a budete v tom moci pokračovat po návratu domů. Hodně to pomůže. Snažte se zkrátka vyplnit svůj život nějakou smysluplnou aktivitou. 3. Víte s tím psychiatrem - měla byste být pojištěná, pokud tam studujete. Léky na depresi tam můžete dostat, aniž byste někomu hlásila, že jste brala drogy. Jste v Kanadě, v jiném časovém pásmu, v jiné společnosti, ... Je to na normálního, zdravého člověka obrovská zátěž. Navíc se blíží zima, dny se krátí (podzim a zima jsou pro depresi typické). Tak máte depresi. Normálka. Nic divného. Myslela jste, že to samo zmizí, ale když to nemizelo, tak jste vyrazila za psychiatrem. :-) No, napište, jak to pokračuje. Držím palce. :-)