- Tomas Harant
nute
Dobry den,tak s Vami zase potrebuju trochu pokecat:-)..jsem porad cista,ale zacina to byt zas tezky.Praci nakonec nemam porad sedim doma a uziram se nudou a chutema na drogy.Potkala sem cloveka z drog.minulosti a obas s nim zajdu ven abych se tak nenudila.Vim ,ze sem si to tim ztizila,chute zmnohonasobila,on je varic a staci abych mu rekla.Mozna ani to nemusim,a az bude delat priveze mi.Zatim se pres to vsechno drzim jak to jde,ale pripada mi ze se zas tak trochu vracim,sice jen myslenkama atp,ale kdo vi co bude.No musim si verit a vic se snazit..Asi:) Nebo spis konecne najit nejakou aktivitu.. v tom to asi bude. Zatim se mejte a ja se jak to vypada asi jeste ozvu:-) nute

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den Nute, díky za zprávu jak se daří. A koukám že to jde docela dobře; s tou prací mě to mrzí. To, že máte chutě je docela přirozené (zejména pokud jste sama doma, bez práce, přátel.... možná se Vám hlavou honí nějaké další nepříjemné věci..). V takovou chvíli se scházet s vařičem - celkem zbytečné riziko. Jednou, dvakrát můžete odolat, napotřetí se to ale už nemusí podařit. Rád bych Vám napsal něco víc, bohužel ale nevím co vše se Vám honí hlavou. Držte se a dejte o sobě zase vědět. Hezký den