Liki
Ja nevim, asi tu zloutenku mam. Nebo sem proste nejak zezloutla:)hlavne oci. Ale mozna se mi to jen zda,protoze jsem z toho dost vystihla a porad na to myslim. Ale zas kdyz jsem si davala s tim clovekem co ji ma,tak nevim.Na testy se jit bojim.A hlavne se bojim rodicu,oni to proste nesmi vedet

Odpověděl:
Dobrý den Liki, jestli žloutenku máte nebo ne, Vám bohužel neřeknu. A bohužel to asi jinak, než že si necháte udělat testy, zjistit nepůjde. Rozumím Vám, že je to nepříjemné, že z toho máte strach, na druhou stranu se ale taky ptám, co tím, že nad celou věcí zavřete oči, získáte. Pokud žloutenku nemáte, bez testů mít nakonec jistotu nebudete. Pokud ale žloutenku máte, neléčená Vám může způsobit mnohem víc problémů, než když to zjistíte teď. Chápu i to, že nechcete, aby to věděli rodiče, ale o testech se dozvědět přeci nemusí. Naopak, jestli říkáte, že máte pocit, že Vám žloutne bělmo, brzo by si toho mohli sami všimnout. Rozhodnutí je na Vás, ale musím Vás upozornit, že pokud byste skutečně byla infikovaná, ohrožujete tím nejen sebe, ale stávate se infekční i pro ostatní. Moje nabídka zprostředkování nějakého kontaktu samozřejmě stále platí. Je to na Vás... Mějte se.