testy
tree
ahoj,budu zas otravovat, ale zajímalo by mě, jak dlouho zůstává v moči pervitin, mdma a lsd...jsem z té školy, kde nám dělají testy a jsme občasní uživatelé a boíme se testů a pak případných důsledků.....Děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Divala jsem se na vase predchozi dotazy ohledne detekovani THC - zda se, ze se vase konzumace drog presunula od uzivani konopnych drog k trochu jinym kalibrum - no, je to samozrejme vase vec, ale hrozi vam trochu vic rizik (krom toho, ze byste mohli mit problemy ve skole) nez predtim... Jinak, k podstate vaseho dotazu - pervitin a MDMA se obvykle negativizuje do tydne od posledniho uziti, pri intenzivnejsim uzivani to u pervitinu muze byt doba o neco delsi, vyjimecne az tri tydny (ale to byste museli brat denne a ve vysokych davkach). LSD se bezne nestanovuje (mnozstvi ucinne latky nutne k intoxikaci je nepatrne a spatne se detekuje, laboratore prukaz LSD standardne neprovadi), podle informaci z vyzkumu se da LSD prokazat cca tri dny od posledniho uziti. No, nejlepe se dusledkum vyhnete, kdyz ty drogy vynechate - ale to zrejme pro vas neni realna predstava. Tak doufam, ze na sebe budete davat pozor. Na www.extc.cz (stranka venovana predevsim tanecnim drogam) ci na www.drogmem.cz (pod kolonkou Memy zajimave info o konopi, perniku, extazi) nebo na www.lf3.cuni.cz/drogy (na strankach tohoto farmakologickeho ustavu najdete zajimave informace o extazi, jejim testovani a databazi tablet extaze zachycenych v CR).