Strach, obavy
mamulka
Dobrý den, potřebuji poradit.Má dcera 17let,již asi rok, chodí na různé párty, kde kouří marihuanu. Nyní mám pocit, že začíná experimentovat s pervitinem. Mám šílený strach, vztek, ale nechci nic pokazit a vím, že by mi mohla třeba i utéci. Potřebuji poradit co mám dělat v prvopočátcích. Děkuji, mamulka.

Odpověděl: Bára Orlíková
Myslim, ze v takove situaci by bylo docela na miste se obratit na nekoho z odborniku osobne a problem s nim zkonzultovat. Je rozumne, ze se snazite nedelat neuvazene kroky, ktere clovek ve strachu a vzteku obvykle dela. Situace by se tim mohla zhorsit a to by v tuto chvili ani pro vas ani pro dceru nebylo prijemne a uzitecne. Takze asi nejvhodnejsi by bylo obratit se na kontaktni centrum ve vasi oblasti, kde by vam s tim, jak postupovat dal, mohli pomoci a poradit (vice informaci o tom, co je kontaktni centrum, se muzete dozvedet pod rubrikou Pomoc a lecba/ K-centra, streetwork na teto strance). Ve vasem regionu funguje napriklad Kontaktní centrum Frýdek-Místek, o.p.s. Renarkon, Na příkopě 3210, 738 01, Frýdek - Místek, tel: 558 628 444, fax: 556 664 334. Pripadne jsou ve vasem regionu i dalsi zarizeni (konkretni kontakty najdete na webu Narodniho monitorovaciho strediska pro drogy a drogove zavislosti www.drogy-info.cz pod kolonkou Mapa prvni pomoci). Kdybyste se chtela jeste na neco zeptat, tak piste. Jinak preji hodne stesti a doufam, ze situace bude brzo uspokojivejsi.