Lysohlávky
Johnyx
Dobrý den, zajímalo by mne jaké jsou halicinace (s porovnáním s jinými drogami) po užití lysohlávky, a jak tyto halucinace mohou dlouho trvat. Díky za odpověď

Odpověděl: Jakub Minařík
Halucinace těžko nějak sravnávat. Myslím, že v konečném důsledku daleko více závisí na vašem vnitřním nastavení než na efektu látky. I když - některé látky mají halucinace hodně specifické. Třeba halucinace po pervitinu jsou podobné jako halucinace po kokainu (paranoia), anestetika (ketamin, pcp) mají halucinace takové "mechanistické"; LSD, psylocibin - tam ta porucha vnímání má spíše charakter zesílení vnímání, a pak se všechno slévá v takový barevný konvolut vjemů. Halucinace po lysohlávkách by asi byli podobné halucinacím po LSD, ev. po konopí. Trvání záleží na dávce. Vždycky počítejte s hodinama na vlastní intoxikaci, odeznívat bude za + - 1 den, ještě tak asi týden se dějou různé změny než si to sedne. Uvažuju průměrné dávky, nekomplikovaný průběh intoxikace. Vysoké dávky mohou intoxikaci protáhnout co do hloubky, ale také do délky. Komplikace - ty mohou protáhnout intoxikaci klidně do konce života. :-)